Thursday 15 September 2011

byk cite nk dikongsi...

hehe..assalammualaikum..
sebenar nye byk la cite an..bab emi pon da lme tk dpt online..
tp cite ckit2 jela..kang penuh lak..hehe..separuh cite kat twitter..harus dirahsia kan..;)
well...msih dlm pergdohan la kan..mm..cm ne pon,aku da tk leh maafkan die and da tk leh trime die
as friend lg..
keputusan aku muktamad da..never change...tu pon salah ko le..
fikir2 kan la balek ye..jgn nk slah kan aku 100%..ko yg tk thu jg hati aku...aku pon ade hati gak!ngok!
well,bdk ni cite len kat cikgu musalmah..die cite aku ni gdo ngn rabiy..pdhal aku gdo ngn die..bkn rabiy..
aku pon tk smpai hati nk gdo ngn rabiy la!
actually,cite ni pon aku dpt from spy..haha..korang nmpk je aku ni simple..tp byk spy lorh..
smpai pasal zirwatul pon aku dpt..haha..:P
tk de la..aku bkn ape kan..tp jgn la smpai wt kiteorg cm ni..mm..jumaat tu patot nye
rabiy da bwk da aku gi serang umi kat bilek kaunselling..tp cikgu ade jamuan..hehe..slmat den..
huhu..ckp psl cikgu usalmah niey,korang nk tahu npe aku n rabiy slalu slmt drpd dengar kaunseling dr die?
hah,spy aku kte(ni bkn MISS J ni MISS R)cikgu musalmah ni tk ske umi n the geng..mm menyampah la..
then,ari tu,cikgu musalmah ni pggil la spy aku u tuk mkn pizza..tp tk ajk geng si pompuan gile tu..
cikgu musalmah kte "mls la sye..sy bkn ske sgt dieorg tu..gedik je..menunjuk2.."
hah...mmg tu pon hakikat nye an an..trus aku terpikir "patot la aku ni tk kne pggil2 lg..haha."tp syukur la kn..nme aku msih okey!tp just kecewe la..tk sempat bg thu yg sebenar nye kat cikgu tu..
cikgu tu praktikal je..ok la fine..tp an,ade 1 hari ni aku tk rpt ngn rabiy au..tk de la..just tk nk
si pompuan tu maki rabiy..thu tk!sket aty aku tk dpt borak2 ngn rabiy mcm biase..
herghh..sekse tul..si pompuan gile tu lak,terpandang2..ble aku jeling die,die mengumpat kat spy aku..
bodo tk?bodo an..mmg bodo pon..tp ble difikir2kan blek,wt pe aku jaoh kan diri from rabiy an
rabiy is my friend...bkan die..so,sok tu pon,aku mcm biase je..kwn ngn rabiy,borak2 lepas rindu..
mm..nk thu?abg iq da tk bls mesej aku da..th la npe..mungkin lyn makwe kot..bia la..sedey je..
hmm..wktu KH semalam,aku tlg la kwn aku wt projek kayu..hmm..sket aty aku,die bok pndang2..
apehal ko!sket?hah,ckp sket ni,aku da lme tk mkn ubat..mls la..tp tetap sket gak an..sme je jln nye..
klau mati,mati la..dpt enpon,sempena dpt no5 pekse ari tu..eheh..si gigal tu dpt no 22..
tu la naseb org yg ske memfitnah.. :D
ala..lantak la sme die..aku da mls nk ganggu idop die..so jgn ganggu idop aku!tp an,
die ni ske menjling org..apesal tah..td die jeling echyie..ek eleyh!gedik ar ko minah!
huhu..td ade jamuan pss...ahha..meriah la sgt...
kenyang perot..mkn rendang la,mkn kek la,mkn kuih rye la..
haha..ala..bkn la smpai satu mangkuk,cikit2 je..segan la kan..
kavitha smpai bertambah2 hahah..
lpas tuu,bkak lgu rye n snap pic ngn smue penagwas pss..
huhu..memori tul..abg anas asyik amik gamba je tak tau nk mkn!
then abg kamal sbok je kacau org.,..haha..tp baek la..ehhe..tq bab bukak kan plastik sampah td :D

No comments:

Post a Comment