Wednesday, 7 September 2011

ape gune air mte ko tuk aku!

slm..ari ni..aku mmg tk de mood..
smpai kan aku tk lyn rabiy..berslh rse nye wt rabiy cm tu..
aku dtg skola,amira bgthu yg umi tk maki rabiy..
abis tu?spe lak yg maki rabiy?
asl tk ngaku?ko fikir aku bodo!da ari2 ko bgthu p.c mcm2 then pass kat rabiy tu ape?
amira..ko mmg la tk thu..bab ko tk lalui ari2 cm ni..
aku yg rse...aku yg pendam kan dlm hati..smpai satu saat,aku rse mcm nk tinggal kan rabiy je..
supaye ko puas aty...ko thu tk!betpe sakit nye hati aku try nk lupe kan rabiy..
aku tk blh la!mmg tk boleh...aku wt cm ne pon,rabiy slalu dlm ingatan aku...dlm hati aku..
td aku tk tegur die ko thu tk!aku rse mcm nk nangis je...da terbukti yg aku tk kan lpe kan rabiy..
cm ne ko wt pon,aku tetap akn kwn rabiy mcm biase..
so,ko jgn nk pakse aku lg supaye tinggal kan rabiy..
ari2 aku gi skola,mmg nampak die jln from esso..cm ne aku nk lpe kan die?klau tiap2 ari dtg skola je da nampak die?ko ingat snang ke nk lpe kan org yg da bersme kite mse susa n snang?susa wei!
aku bkan jenis lpe kwn!n aku bersyukur sbb allah pisah kan aku ngn ko!klau tk,aku tk thu la..
maybe aku pun akn jd gedik mcm ko jgak..
mse jia bgthu aku yg ko nk pulang kan brg2 yg pernah aku bg kat ko td..ko thu tk,hati aku
rse benci tau tk..klo ko tk nk..ko buang je la..wt pe nk bg aku blek?
ko ingat kite ni putus cinte ke yg ko nk pulangkan smue brg2 yg aku bg kat ko!
sedar diri la!ckp kwn aku perampas!ko tu?abg aku pon ko nk!
rabiy tk penah rampas aku..aku yg nk jd kwn die..ko tk yh nk heboh la!idop aku..
ko kwn ngn faten,jia..ade aku mrah?ade aku halang?
aku mengaku aku kuat cmburu!tp aku tk de smpai nk putus kwn la!
n,hawa tu da lme kwn ngn aku..da lme!sjak darjah 2..tk pernah gdo seserius ni...smpai nk maki2 org laen..
ko tk pyh la nk pisah kan aku ngn hawa dan rabiy..cm ne ko wt pon,tk jd..n tlg jgn libat kan eca,khaleeda,
abg iq,n smue la..
asl ko nk libat kan dieorg?
yg khaleeda tu punye la jaoh dr ko..tu pon ko nk libat kan?
suda la!insaf la!you just let me a go..u're nothing in my life la..
dont disturb my life..give me a time to happy a while..my world never feel happy..WHY?
what my fault?
td aku nangis,bkan sebab aku merane ko tinggal kan aku la..aku lpas kan ape yg aku pendam kan dlm hati slame ni..aku tk heran nye ko nk pergi ke mampos ke..aku tk thn ngn ape yg ko da wt
kat aku n kwn2 aku..ko tk kesian kan rabiy ke?eca..
die tk slh tau tk!ape bodo sgt ko ni?kwn sme2tk leh ke?
n sharifah,ko tk yh nk tarik rabiy bwk gi kat umi tu la!aku tk ske tgok..
td seb baek aku tk lepok mke ko...nk tarik2 kwn aku plak...
da umi tu tk nk da le..tk pyh nk pakse org gile maaf kan kite..
die tk sdar pon ape yg die da buat..skali lg aku nampak ko tarik2 bwk rabiy gi kat minah tu,ko thu la naseb ko!echyie,tq bab echyie tenang kan emi td..try to wt emi tk jatuh kan air mte..
tq sgt2..echyie mmg baek..tp emi tk leh thn ape yg emi rse slame ni..
rmai yg berkumpul kat meje aku td tgok aku nangis..smpai aku da mrah kavitha..aku sory sgt2..
aku tk sengaje..then apehal ko nk nangis wei?apehal?ape gune air mate ko tuk aku!tk pyh
wt baik la wei...
aku tk kesian pon..cikgu__tlg jgn masuk cmpor sy punye masalah..
sye tk thu la klau esok cikgu panggil sy,ape sy nk ckp..
mmg ank murid kesayangan cikgu bgthu cikgu pasal sye kan..
cikgu da thu da pon sye gdo ngn die..
tp please..dont disturb me la..sye tk ske org msuk cmpor maslah sye..
cikgu tk phm sy punye sikap..cikgu tk phm ape yg berlaku..
cikgu tk pyh nk cover si pompuan sial tu..muak sye tgok..benci org yg slah cikgu back up..cover2...
ni ke nme nye cikgu?tk adil langsung!org tu bleh ponteng..cikgu tk reti ke nk suruh die msuk klaz?
cikgu ape ni?
cikgu,sy tk perlukan kaunsling dr cikgu..sy thu btul kan maslah ni..klo esk cikgu pggil sye,
ok find..sye pergi je..tp klo sy da tk leh sbar dgn pertanyaan bodo cikgu..maaf kan sye klo sye kurang ajar..
sy mmg bkan jenis yg ske derhake..tp sy tk bole klau org yg tk perlu masuk cmpor urusan sy..
umi!ko tk pyh la nk panggil2 cikgu..kaunsling diri ko cukup bek la..
aku thu jg diri aku sendiri...ko tgok la ape aku wt kat ko klo aku kne panggil nnti...ko akn thu ape naseb ko..
ko tgok aku baek kan!tp aku tk kan baek ngn org yg jhat dgn aku..
yg huru hara kan idop aku!
blek,aku trus mesej abg iq..mengadu kat abg iq..bab aku rse
abg iq je yg phm aku..abg iq pon mrah..
die ckp nk jumpe umi sok..abis la..aku pon tk thu ape nk wt da skarang..
then,fik mesej aku..die tnye perkare yg sbenar psl ari ni..npe rabiy gdo..
so aku cite la an..
fik suruh aku jge rabiy bab die jaoh..ok fik..sy jge rabiy..sy janji..
umi,aku bleh maaf kan ko..tp tk boleh terime ko sbgai kwn aku lg...
klau la aku tk de kat dunie ni,mesti rabiy n kwn2 die tk de prob mcm ni..
maaf kan i,u...kalau perlu u tinggalkan i..pergi la..i sanggup asl kan minah ni tk kacau idop u n kwn2..

No comments:

Post a Comment