Tuesday 4 October 2011

alamakkk!amira come back ke?

assalammualaikum..
fuh...ni tengah ketakutan ni..masih tertanye2...amira dtg blek ke?
hmm..nme dy amira syir'ain..kwn yg aku syg mse skola rendah..tp dy sllu dengki ngn aku..
mintak duit smue aku bg..mintak adiah smue aku bg..tp th cm ne aty aku ni biase je...
smpai stu ary,die wt fitnah plk supye aku n zunnur bergdo..
smpai aku tk de kwn lme la jugakk...
n now..dy add aku blek la..aku mmg rindu sgt kt dy..
cume aku takut je jd mcm dulu..aku kn da ade rmai kwn bru an..tkut dy rampas gak je..
merane idop aku nnty..
astagfirullahalazim..terkejut aku..ni hah,dy send mesej at fb la..
aku ade sedikit rse fobia ngn dy ni au..tp ape pun syukur je la an..
walaupun dy jhat ngn aku,aku tetap syg die..
n nk tau lg?die tanye rabiy cntek ke tk...aku tk tau nk ckp ape..kalau aku ckp cntek kang die
gi amik rabiy tu..aku ckp "mcm biase je la rupe manusia"
ahha..u jgn mrh ye...
susa la dy ni..tanye2 rabiyatul wt pe plak ni..alahaiii...
hmm..k la guys..nk gi lyn dy jap..meh korek rahsie

No comments:

Post a Comment