Sunday 18 September 2011

disebalik kegembiraan..

assalammualaikum..
hari ni aku happy bab abg iq da mesej aku..
die busy rupe nye..
ad raptai pebarisan..hmm..
tp dlm kegembiraan aku,aku juga rse mrah,sedih,kesian n kecewa..
actually ni smue ade kaitan ngn rabiy n umi..
aku tk thu la ape masalah umi ni..psl die,rabiy da demam..
aku bce je blog rabiy,hati aku da panas da..
trus hilang kesabaran aku pd umi..
aku tk thu la aku da tk leh kwl rse marah aku lg.
klau slme ni,aku ckup sba ngn die,die jgn fikir aku tk boleh berubah..
aku wt baek ngn die,mcm ni die bls aku..
ape slh nye aku nk kwn ngn rabiy..kalau aku kwn die pun,aku yakin,hidup aku mesty hancur punye...
tgok la..tergedik2..meluat aku tgok..
melucah..baek ke seorg perempuan melucah?
roboh tiang keimanan kite sekali kite melucah..ape agama die?
kalau die ni kafir aku tk kisah die nk melucah..tp die ni islam..
dilahirkan dlm agama islam..
mne letaknye rse malu die?
lg2 die ni perempuan..kalau dkat firas pon die tk thu nk jge maruah,ape lg pd org laen..
tk hormat org tue..aku brkwn dgn ko untuk knal spe ko..ape perangai ko..
ko ingat aku da anggap ko bestfriend ke mse tu?
belum la..tidak sedetik pun aku anggap ko bestfriend..
aku masih sedang mengenali ko..tk de spe rampas aku..aku yg nk kwn ngn rabiy.
n ble aku da knal rabiy,aku thu hati die..die seorg yg baek..tu sbb nye aku syg die..
syg kwn bkn maksud aku ni lesbian..
mne ko letak kepale otk ko?mmg aku rse aku ni bodo
bab knal ko..aku menyesal sesangat bab pernah kenal ko..
aku thu ko ni makhluk allah..ciptaan allah..
tp aku tk thu la knpe aku mesti diduga dgn kedtgn ko dlm hidup aku..
please...dont disturb my life anymore..rela kan la aku..
aku bkn kwn yg terbaek untuk hidup kau..kau pg la cri org laen..
ko tk kesian ke dkat rabiy?org yg tk berslh..
ape slh die pd ko?
ape die buat pd ko?klau ko mrah die,sme je ko mrah aku..
klau ko tk puas aty ngn aku,ko serang aku,bkn die..
tlg hormat org len..kalau seorg kwn,da tk nk jd kwn kau,bia kan die..
ko tk boleh pakse org untuk berkwn dgn ko..
aku mmg mesra dgn spe pon..monyet pon aku kwn..
tp tk pyh la smpai nk cemburu tk tentu psl wey!
aku pun ade perasaan cemburu..cemburu tgok hawa gn suhadah,tp adeke aku maki suhadah?
tk de pon..ko ni..aduii..aku tk thu la nk ckp ape lg..
mmg sial la ko ni..ko kte rabiy perampas?ble die rampas aku dr ko?
aku bkn sesape dlm hidup ko pon..
lantak aku la nk syg spe pon..ko jgn menyebok hidup aku..
aku nk mati ke,aku saket ke,ko peduli ape?
bermbos la ko...jgn ade lg kat sni..
klau ko btul ade sket dada sekalipon,ade aku kesah?
please..stop la..solat la wey..solat..tenang kan jiwe ko yg kacau bilau tu..
kesian kan rabiy ngn kwn2 yg laen...dieorg tk slah...

No comments:

Post a Comment